Dikkat!
Coğrafya Hocam Web Sitesi Açılmıştır. Sizleri de bu muhteşem Coğrafya sitesine bekliyoruz. Online sorular, konu anlatımları, MEB ders kitabı etkinlikler ve çoktan seçmeli soruların cevapları ve daha neler neler...

Coğrafya Hocam
Siteye gitmek için bağlantıya tıklayınız

2012-2013 ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ FORMASYON DUYURUSU



ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Pedagojik Formasyon Sertifika Programı

            Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nin 12.07.2012 tarih 25/6 nolu Yönetim Kurulu kararında mezunlar için pedagojik formasyon sertifika programı açılmasına karar verilmiştir. 2012-2013 öğretim güz yarı yılında başlamak üzere örgün eğitim mezunları için Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 17.09.2012 tarih ve 4049 sayılı yazısına istinaden üniversitemize 200 kontenjan tahsis edilmiştir. Milli Eğitim Bakanlığı Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı’nın 80 sayılı kararı ekindeki çizelgede yer alan aşağıdaki yükseköğretim programlarından mezun olanların başvuruları kabul edilecektir.
              DİKKAT:  
                1-Pedagojik Formasyon  Sertifika Programı Dersleri  Perşembe-Cuma  günleri yapılacaktır.
                2-Başvurular faks ve postayla kabul edilmeyecektir.
               3- Kesin kayıtlar; Eğitim Fakültesi Dekanlığına şahsen yapılacaktır

Pedagojik Formasyon Sertifika Programına  Kabul Edilecek Lisans Programları

Alanlar
Başvurusu Kabul Edilecek Programlar
ESOGÜ Mezunları İçin Ayrılan Kontenjan
Diğer Yükseköğretim Kurumu Mezunları İçin Ayrılan Kontenjan
Türk Dili ve Edebiyatı
Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatı Bölümü
37
40
Matematik
Matematik Bölümü
25
25
Tarih
Tarih Bölümü
5
5
Fizik
Fizik Bölümü/Fizik Mühendisliği
5
5
Kimya
Kimya Bölümü/Kimya Mühendisliği
5
5
Biyoloji
Biyoloji Bölümü
5
5
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi
İlâhiyat Fakültesi
15
12
Hemşirelik
1. Hemşirelik Yüksekokulu 
2. Sağlık Yüksekokulu
( Sağlık Memurluğu -Hemşirelik-Ebelik )
3. Sağlık Eğitim Fakültesi / Sağlık Eğitimi Bölümü
4. Sağlık Bilimleri Fakültesi / Hemşirelik-Ebelik Bölümü
3
3

Kayıtta Aranan Şartlar
1.       Lisans eğitimi döneminde disiplin cezası almamış olmak. 
2.       İki ayrı programdan mezun olanların (Çiftanadal) sadece bir alanı tercih etmesi gerekmektedir.
3.       Örgün eğitim mezunu olmak (Açıköğretim mezunlarının başvurusu kabul edilmemektedir).
Ön Kayıt Başvurusu İçin Gerekli Belgeler
1.       Öğrenci Kayıt Başvuru Formu
2.       Diploma ya da Geçici Mezuniyet Belgesinin Fotokopisi(asılları görülmeden kabul edilmeyecektir.)
3.       Transkript  Fotokopisi
4.       Nüfus Cüzdan fotokopisi
NOT: 1-Başvurular; Eğitim Fakültesi Dekanlığına yapılacaktır.
          2-Başvuru belgelerinin aslı ya da onaylı fotokopileri ön kayıtta hazır bulundurulacaktır.
  Ön Kayıt Başvuru Tarihleri:

Türk Dili ve Edebiyatı -Matematik Bölümü için: 25-26.09.2012
Tarih-Fizik-Kimya-Biyoloji-Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi –Hemşirelik Bölümü için : 26-27-28.09.2012
 mesai saati bitimine kadardır.
İlgili bölümler için duyurulan başvuru tarihleri dışındaki başvurular kabul edilmeyecektir.
Kesin kayıt hakkı kazananlar 02 Ekim 2012 tarihinde duyurulacaktır.


       Mezunlar için açılan Pedagojik  Formasyon  Sertifika Programına kesin kayıt hakkı kazananlar için kayıt tarihleri:   03-05 Ekim 2012 

Asil olarak kayıt hakkı kazananlardan gelmeyen olduğu takdirde yedeklerin kayıtları 08 Ekim 2012 tarihlerinde yedek sırasına göre çağrılarak yapılacaktır.

               ASIL KAYITTA İSTENEN BELGELER            :
-          Diploma ya da Geçici Mezuniyet Belgesinin aslı ya da onaylı fotokopisi,
-           Transkript  aslı,
-           Nüfus Cüzdan fotokopisi,
-           Vesikalık fotoğraf (2 adet),


Ücretlendirme : Kesin kayıt hakkı kazananlar Pedagojik formasyon ücretini  Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Eğitim Fakültesi hesabına; Güz dönemi (1.taksidi) 1.027,00.-TL, Bahar dönemi (2.taksidi) 1.027,00.-TL olup toplam 2.054,00.-TL yatıracaklardır.

Dekonta açıklama olarak ;“Pedagojik formasyon ücreti”ifadesi yer almalıdır.




Yatırılacak Banka Şubesi: T.C.  ZİRAAT BANKASI ESKİŞEHİR ŞUBESİ
IBAN: TR 240001000117400130765005


BAŞVURU FORMU İÇİN TIKLAYINIZ...


0 yorum :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret, aşağılama vs gibi olumsuz davranışlardan sorumlu değiliz. Yapılan yorumlar yorumu yapan kişiyi/kişileri bağlar. Bilginize...

PEDAGOJİK FORMASYON