Dikkat!
Coğrafya Hocam Web Sitesi Açılmıştır. Sizleri de bu muhteşem Coğrafya sitesine bekliyoruz. Online sorular, konu anlatımları, MEB ders kitabı etkinlikler ve çoktan seçmeli soruların cevapları ve daha neler neler...

Coğrafya Hocam
Siteye gitmek için bağlantıya tıklayınız

2012-2013 MERSİN ÜNİVERSİTESİ FORMASYON DUYURUSU



2012-2013 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI PEDAGOJİK FORMASYON ÖN KAYIT BAŞVURU DUYURUSU


ÖN KAYIT BAŞLAMA TARİHİ        : 24 Eylül 2012

ÖN KAYIT BİTİŞ   TARİHİ               : 28 Eylül  2012 (Saat:13:00)
KESİN KAYIT TARİHLERİ               :02 Ekim -05 Ekim 2012 - saat 9:00- 17:00
                                                              (Asil listelerin kaydı )
                                                               08 Ekim -12 Ekim 2012 saat 9:00- 17:00
                                                               (Yedek listelerden kayıt)
Derslerin Başlama Tarihi  : 08 Ekim 2012

KİMLER BAŞVURABİLİR:
            YÖK tarafından Üniversitemize 2012-2013 eğitim-öğretim yılında 200 kişilik kontenjan tahsis edilmiştir. Tahsis edilen kontenjanın yüzde 50'si Mersin Üniversitesi mezunlarına, yüzde 50'si diğer üniversite mezunlarına ayrılmıştır.
            Üniversitemizde not ortalamalarının hesaplanmasında 4'lük sistem uygulanmaktadır. Bu nedenle Pedagojik Formasyon sertifika programına başvuracak adayların not ortalamalarının 4'lük sisteme göre hesaplanması gerekmektedir.
            Not dönüştürme işlemi YÖK kararı gereği Üniversitemiz tarafından yapılamamaktadır. Not ortalaması  100' lük sisteme göre olan adayların 4'lük sisteme dönüştürme işlemlerinin mezun oldukları Üniversite tarafından yapılması gerekmektedir. Bu konuyla ilgili 13.09.2012 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul Kararına  bakılabilir.
            Milli Eğitim Bakanlığı Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı'nın 80 sayılı kararında yer alan alanlardan, öğretmenliğe kaynak olarak gösterilen program mezunlarından, sadece aşağıda belirtilen bölümlerden mezun olanlar Üniversitemiz Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezince  açılan Pedagojik Formasyon Sertifika Programı'na başvurabilir.

BÖLÜMLER
Matematik
Sosyoloji
Psikoloji
Felsefe
Türk Dili ve Edebiyatı
Tarih
Resim
Müzik (Kompozisyon,Yaylı , Üflemeli  ve Vurmalı Çalgı Bölümleri, Piyano)
Grafik
Kuyumculuk Teknolojisi  (Takı Teknolojisi ve Tasarımı Yüksekokulu Lisans Mezunu)
Heykel
Fizik
Kimya
Biyoloji
Sağlık (Hemşirelik, Ebelik)
Almanca (Almanca Mütercim- Tercümanlık Bölümü)
İngilizce (İngilizce İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü )
Fransızca (Fransızca Mütercim-Tercümanlık Bölümü)


ÖN KAYIT :
Üniversitemiz Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından açılan Pedagojik Formasyon Sertifika Programı'na ön kayıtlar 24 Eylül - 28 Eylül 2012 tarihleri arasında Üniversitemiz web sayfası üzerinden(http://pedagojik.mersin.edu.tr) adresindeki online ön kayıt formu doldurularak yapılacaktır. İstenen bilgilerin doğru olarak doldurulması önemlidir. Beyan edilen not ortalaması ile transkriptteki not ortalaması bilgileri aynı olmadığı takdirde kesin kayıt hakkı  iptal edilecektir.
Ön kayıt formunun çıktısı kesin kayıtta mutlaka teslim edilecektir.
Kesin Kayıtta İstenecek Belgeler :
 1-Ön Kayıt Başvuru Formunun Çıktısı
 2-  Lisans Diplomasının ya da Geçici Mezuniyet Belgesinin Onaylı Örneği
 3-  Öğrenci Not Döküm Belgesinin Aslı (Transkript); Üniversitemizde 4'lük not sistemi uygulandığından Pedagojik Formasyon sertifika programına başvuracak adayların  4'lük not sistemi üzerinden başvurularını  yapmaları zorunludur. YÖK kararı ile; Üniversitelere 2009-2010 eğitim-öğretim yılından sonra kayıt yaptıran öğrencilerin not ortalamasının en 4 üzerinden  2,5 veya 100 üzerinden 65 olması gereklidir. Yükseköğretim programlarına 2009-2010 eğitim - öğretim yılından önce kayıt yaptıran öğrencilerde bu şart aranmamaktadır.
 4- 2 Adet Fotoğraf (Fotoğrafların arkasına ad ve soyadı yazılmalıdır. Fotokopi fotoğraf kabul edilmemektedir)
  5- Banka Dekontu (Pedagojik Formasyon için YÖK'ün belirlediği ücret; 2.054 TL olup bunun ilk taksiti olan 1.027 TL kesin kayıt başvurusu sırasında kalanı ise ikinci dönem kayıtları sırasında ödenecektir.)
  6- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

Kesin kayıt için:
            Kesin kayıtlarda kişiler ŞAHSEN müracaat edeceklerdir. Posta, faks veya kargo ile gönderilen belgeler kabul edilmeyecektir.

Programın Yürütülmesi ve Esaslar
            Program, Mersin Üniversitesi Öğretmenlik Formasyon Sertifika Programına" ilişkin esaslar ve ilgili mevzuat hükümleri ile yürütülmektedir. 


PEDAGOJİK FORMASYON
2012–2013 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK TAKVİMİ

Güz Yarıyılı



Başlangıç
Bitiş
Kayıt Yenileme ve Ders Kayıtları

02 Ekim 2012
05 Ekim 2012
Eğitim- Öğretim Dönemi

08 Ekim 2012
17 Ocak 2012
Ara Sınav

26 Kasım 2012
30 Kasım 2012
Yarıyıl Sonu Sınavı

21 Ocak 2013
25 Ocak 2013
Yarıyıl Sonu Sınav Sonuçlarının İlanı

28 Ocak 2013
31 Ocak 2013
Yarıyıl Sonu Sınav Sonuç Listelerinin Rektörlük Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezine Gönderilmesi

5 Şubat 2013


Bahar Yarıyılı                                                   



Başlangıç
Bitiş
Kayıt Yenileme ve Ders Kayıtları

21 Ocak 2013
25 Ocak 2013
Eğitim- Öğretim Dönemi

04 Şubat 2013
14 Mayıs 2013
Ara Sınav

25 Mart 2013
29 Mart 2013
Yarıyıl Sonu Sınavı

15 Mayıs 2013
21 Mayıs 2013
Yarıyıl Sonu Sınav Sonuçlarının İlanı

22 Mayıs 2013
27 Mayıs 2013
Yarıyıl Sonu Sınav Sonuç Listelerinin Rektörlük Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezine Gönderilmesi

31 Mayıs 2013
Bütünleme Sınavı (Güz - Bahar Yarıyılları)

03 Haziran 2013
07 Haziran 2013
Bütünleme Sınavı Sonuç Listelerinin İlanı  ve Rektörlük Sürekli Eğitim Merkezine Gönderilmesi


11 Haziran 2013

Önemli Not: Dersler,Yenişehir Kampüsü Eğitim Fakültesi dersliklerinde saat 17:00'den sonra hafta içi günlerinde yapılacaktır.


0 yorum :

Yorum Gönder

Küfür, hakaret, aşağılama vs gibi olumsuz davranışlardan sorumlu değiliz. Yapılan yorumlar yorumu yapan kişiyi/kişileri bağlar. Bilginize...

PEDAGOJİK FORMASYON